2 Kasım 2015 Pazartesi

Avon Vücut Losyonu


Uzun zamandır Avon'un vücut losyonu en çok tercih edilen ürünler arasında yerini almaya başladı. Hem uygun fiyata olması hem de kampanyaya girdiği dönemlerde çok fazla satılması vücut kremlerinde ki başarısını kanıtlıyor.

Avon parfümlü vücut losyonları, parfümünüzün uzun süre kalıcı olmasına yardımcı olur. Eğer parfümünüzü çok seviyor ve kokusunun hemen uçup gitmesinden şikayet ediyorsanız, artık duştan sonra ya da dışarı çıkmadan önce vücudunuza losyonu sürün ardından parfümünüzü sıkın ve gün boyu sevdiğiniz kokuyu çevrenize yansıtın. 

Vücudunuzu nemlendirmek içinde kullanabileceğiniz vücut losyonları parfümünüzü güçlendirirken oldukça uygun fiyat avantajlarından yararlanarak satın alın. Pratik bir kullanım ambalajına sahiptir. Kapağında herhangi bir sorun yaşamazsınız. Bir kutu tahmini olarak bir aydan daha süre gidiyor. Ben little black dress olanını 2 aydır kullanıyorum.

Hafif bir parfüm kullananlarda başka bir vücut losyonunu tercih ederek farklı bir kokuya sahip olabilir. Incandessence ve Far Away'i birbiriyle karıştırmayı seviyorum. Her zaman olmasa da ara sıra farklılıklar iyidir ☺️

Aklınızda vücut losyonları ile ilgili ya da Avon'a dair merak ettiğiniz sorular varsa bana blogun sağ tarafında bulunan iletişim kısımlarından yazabilirsiniz. Ya da sayfanın aşağısın da yer alan bilgilerimden beni bulabilirsiniz. 


Avon'da devrim ONLİNE kayıt olup sizde Avon ailemizde yerinizi alabilirsiniz.
ONLİNE KAYIT İÇİN TEMSİLCİ NUMARAM: 03990042
E-mail: g.beden@hotmail.com
https://kozmetik.avon.com.tr/magaza/gulbedensalci
@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder